اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
انتقال پول به خارج از کشور چه طور ممکن است؟
 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۴
انتقال پول به خارج از کشور چه طور ممکن است؟
با توجه به محدودیت‌های موجود ارسال پول به خارج از کشور غیر ممکن به نظر می‌رسد اما در دنیای تکنولوژی این روزها می‌توان با مراجعه به سیستم‌های انتقال پول آنلاین این دغدغه را حل نمود.
همان‌طور که در مقاله‌های قبلی ذکر شد سیستم‌های انتقال پول آنلاین از قبیل وسترن یونیون، سوئیفت، اسکریل، وب مانی، پی پال و... به راحتی وجه مورد نظر مشتری را به سراسر جهان با کم‌ترین کارمزد و سریع‌ترین زمان انتقال داد.

چه طور باید برای ارسال پول به خارج از کشور اقدام کرد؟

مشتریان عزیزی که می‌خواهند وجه نقد را به کشور دیگری انتقال دهند می‌توانند با مراجعه به سایت پانی پی پس از ثبت نام درخواست خود را ثبت کنند تا درخواستشان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود. اگر مشتریان نمی‌دانند که چه حواله‌ای می‌تواند برای درخواستی که دارند مناسب باشد می‌توانند با گرفتن راهنمایی از پشتیبانان متخصص سایت تصمیم خود را بگیرند.

حواله ارزی وسترن یونیون

سرعت و امنیت بالای این سیستم انتقال ارزی، مسبب تاسیس شعبه‌های متعدد در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا شده است. درسیستم انتقال وجه وسترن یونیون، انتقال پول از دورترین کشور به مقصد شما تنها چند دقیقه زمان نیاز دارد. اعتماد یکی از اساسی‌ترین اصل‌های این تجارت است که وسترن یونیون توانسته در عرض چند سال اعتماد مشتریان را به خود جذب کند.

حواله ارزی سوئیفت

حواله ارزی سوئیفت به اختصار جمله انجمن ارتباطات مالی و بانکی بین المللی در سراسر جهان است که به صورت اختصار (SWIFT) نوشته می‌شود. سازمان سوئیفت شبکه گسترده‌ای از بانک‌ها و موسسات مالی دیگر بوده که با سرعت و امنیت بالا و قابل توجهی وجه را به مقصد موردنظر انتقال می‌دهد.

سیستم مالی آنلاین پی پال

پی پال یک سرویس آنلاین مالی است که شرایط انجام تراکنش مالی را در محیطی امن برای مشتریان امکان‌پذیر می‌سازد. در واقع مشتریان می‌توانند با یک ایمیل نقل و انتقال پول را انجام دهند. اگر بخواهیم واضح‌تر توضیح دهیم مشتریان می‌توانند با افتتاح حساب‌های الکترونیکی پی پال  یا مجازی در شبکه‌ای با امنیت بالا به تبدیل ارز، خرید و فروش و نقل و انتقال پول بپردازند.

درگاه وب مانی

این شرکت یک سرویس کیف پول آنلاین است که همانند پی‌ پال عمل می‌کند. وب مانب به دلیل امنیت بالایی که دارد محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرده است. برای باز کردن حساب وب مانی می‌توانید با کارشناسان مجموعه پانی پی تماس بگیرید.

حساب اسکریل

با خدماتی که اسکریل ارائه می‌دهد مشتریان قادر خواهند بود از طریق اینترنت نقل و انتقال مالی انجام دهند. نقل و انتقال پول توسط اسکریل کار مزد بانکی کم‌تری داشته و سرعت انتقال بالایی نسبت به بانک‌ها دارد.

مانی گرام

یکی دیگر از شیوه انتقال وجه نقد به اقسا نقاط جهان «مانی گرام» (MoneyGram) است. مانی گرام همانند حواله وسترن یونیون عمل می‌کند. شرکت مانی گرام بعد از شرکت وسترن یونیون دومین کمپانی بزرگ دنیا در حوزه نقل و انتقال وجه است. مانی گرام بیش از ۳۵۰ هزار شعبه در ۲۰۰ کشور دنیا دارد.

مجموعه پانی پی با سال‌ها فعالیت در حوزه مالی مفتخرانه در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان مجرب پشتیبانی ما تماس بگیرید تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.