اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
تفاوت وسترن یونیون و مانی گرام چیست؟
 بلاگ    ۱۳۹۸/۳/۳۰
تفاوت وسترن یونیون و مانی گرام چیست؟

شاید با مطالعه‌ی مقاله‌های وسترن بونیون و مانی گرام سوالی با این مظمون مطرح شود که تفاوت این دو سیستم آنلاین انتقال وجه در چیست؟ با پانی پی همراه باشید تا تفاوات این دو حواله را بهتر درک کنید.

وسترن یونیون یا مانی گرام؟

پاسخ دقیقی برای این سوال نمی‌توان یافت زیرا جواب قطعی آن به شرایط مختلف بستگی دارد. برای مثال جواب این که آیا مانی گرام بهتر است یا وسترن یونیون به پارامترهای مختلفی از قبیل مقدار وجه انتقالی، کشور مقصد و محدودیت زمان مشتری بستگی دارد.

مانی گرام و وسترن یونیون هر دو تا حد زیادی کارکرد یکسان دارند. هر دو شیوه انتقال وجه دارای سایت و شعب رسمی هستند که برای انتقال وجه به صورت فیزیکی و مجازی باید به آن‌ها مراجعه نمایید. هر دو سیستم انتقال وجه آنلاین دارای اپلیکیشن موبایل هستند که فرد متقاضی توانایی چک کردن و نقل و انتقال پول را از طریق این اپلیکیشن خواهد داشت.

شیوه حساب کارمزد برای انتقال وجه در هر دو سیستم مانی گرام و وسترن یونیون یکسان است که بسته به نوع کشور مقصد و مبلغ وجه انتقالی محاسبه می‌شوند. کارمزد این دو بین ۵ تا ۴۵ دلار است که همان‌طور که گفته شده بسته به کشور مقصد محاسبه می‌شود.

سرعت انتقال پول در کدام سیستم آنلاین بیشتر است؟

اگر با موبایل و یا نمایندگی وجه خود را از طریق وسترن یونیون انتقال دهید تنها چند دقیقه برای انتقال پول لازم است، البته کارمزد این طریق انتقال بیشتر خواهد بود. اما همیشه راه ارزان‌تری نیز وجود دارد مشتریان می‌توانند با توجه به کشور مقصد انتقال در ۵ روز کاری یا بیشتر را انتخاب کنند تا وجه خود را انتقال دهند. انتقال وجه از طریق مانی گرام به وسیله موبایل و شعب آن نیز کارمزد بالایی دارد اما راه ارزان‌تر آن بین ۲ الی ۴ روز کاری وجه شما را انتقال می‌دهد.

حداقل و حداکثر میزان در دو حواله مانی گرام و وسترن یونیون

حداقل و حاکثر میزان انتقال بستگی به کشور مقصد و مبلغ وجه انتقالی مشتری دارد که برای گرفتن مشاوره دقیق می‌توانید به سایت پانی پی مراجعه کرده و یا با متخصصان پشتیبانی این مجموعشه تماس بگیرید.

چگونه حساب مانی گرام یا وسترن یونیون داشته باشیم؟

 برای دریافت مشاوره حرفه‌ای برای پاسخ به این سوال می‌توانید با متخصصان پانی پی تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

مجموعه پانی پی با سال‌ها فعالیت در حوزه مالی مفتخرانه در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان مجرب پشتیبانی ما تماس بگیرید تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.