اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
مانی گرام چیست؟
 بلاگ    ۱۳۹۸/۳/۳۰
مانی گرام چیست؟

مانی گرام یک شرکت آمریکایی است که در سال ۱۹۴۰تاسیس شد. هدف اصلی این شرکت ایجاد سیستمی امن برای نقل و انتقال سریع پول در حوزه مالی است. با پانی پی همراه باشید تا این سیستم انتقال وجه آنلاین را بهتر بشناسید.

یکی دیگر از شیوه انتقال وجه نقد به اقسا نقاط جهان «مانی گرام» (MoneyGram) است. مانی گرام همانند حواله وسترن یونیون عمل می‌کند. شرکت مانی گرام بعد از شرکت وسترن یونیون دومین کمپانی بزرگ دنیا در حوزه نقل و انتقال وجه است. مانی گرام بیش از ۳۵۰ هزار شعبه در ۲۰۰ کشور دنیا دارد.

این روش انتقال پول برای مشتریانی که حساب بانکی ندارند یا نمی‌خواهند حساب بانکی داشته باشند مناسب است. مشتریان توسط این سیستم مالی آنلاین توانایی پرداخت قبض،‌ انتقال پول و سفارش‌های پولی را خواهد داشت. تقاضا کنندگان می‌توانند از این سیستم مالی آنلاین در داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، ایستگاه اتوبوس، تجارت‌های کوچک محلی و ... در بیشتر کشور‌های دنیا استفاده کنند. نرخ کارمز مانی گرام نسبت به سایر سیستم‌های انتقال وجه زیاد محسوب می‌شود.

یکی از معایب مانی گرام  این است که به دلیل عدم نیاز هویت شخص فرستنده و گیرنده در این سیستم مالی آنلاین کلاه‌برداری در آن به کرات دیده می‌شود.

از مزایا این سیستم آنلاین می‌توان به سرعت آن اشاره نمود که ظرف ۱ تا ۳ ساعت رسید حواله به شخص فرستنده ارسال خواهد شد.

چگونه حواله نقدی خود را با مانی گرام انجام دهیم؟

مجموعه پانی پی با سال‌ها سابقه در حوزه نقل و انتقال وجه نقد آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت پانی پی درخواست خود را در خدمات این سایت ثبت کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن درخواست حواله‌ای که دارند انجام می‌شود.

مجموعه پانی پی با سال‌ها فعالیت در حوزه مالی مفتخرانه در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان مجرب پشتیبانی ما تماس بگیرید تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.