اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
حواله ارزی وسترن یونیون
 بلاگ    ۱۳۹۸/۳/۲۶
حواله ارزی وسترن یونیون

با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی دغدغه‌های مردم نیز کاهش می‌یابد. شاید یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند با توجه به وجود تحریم‌ها نقل و انتقال پول در عرصه بین المللی باشد اما با وجود شیوه‌های حواله ارزی بین المللی انتقال پول به یکی از آسان‌ترین کارها مبدل شده است. برای کسب اطلاع بیشتر از حواله ارزی وسترن یونیون با پانی پیهمراه باشید.

در سال 1851 میلادی، ازرا کرنل شرکتی را تاسیس کرد که خدمات مالی و ارتباطی را ارائه می‌کرد. سازمان وسترن یونیون هم اکنون در مریدین، کلرادو ایالات متحده آمریکا است.

وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی است که حواله‌های ارزی آن به یکی از غول‌های سیستم انتقال ارزی در سراسر دنیا تبدیل شده است. وسترن یونیون با بیش از ۵۵۰ هزار موسسه در کل جهان پیش‌تاز این تجارت است.

سرعت و امنیت بالای این سیستم انتقال ارزی، مسبب تاسیس شعبه‌های متعدد در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا شده است. درسیستم انتقال وجه وسترن یونیون، انتقال پول از دورترین کشور به مقصد شما تنها چند دقیقه زمان نیاز دارد. اعتماد یکی از اساسی‌ترین اصل‌های این تجارت است که وسترن یونیون توانسته در عرض چند سال اعتماد مشتریان را به خود جذب کند.

مشتری‌ها می‌توانند از ۱۴۰ هزار کیوسک خودپرداز که در سراسر دنیا وجود دارد وجه نقد خود را دریافت نموده و یا از دیگر خدماتی که توسط این خودپردازها ارائه می‌شود، بهره مند شوند.  سازمان وسترن یونیون در سال 2016 توانست  268 میلیون تراکنش میان مشتری‌ها در انتقال فرد به فرد و 523 میلیون تراکنش  بازرگانی را در سراسر جهان انجام دهد.

 حواله وسترن یونیون خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبوض، خدمات ارتباطی، پرداخت‌های تجاری و خدمات اقتصادی، انتقال وجه فرد به فرد، حواله پست پول را ارائه می‌کند. 


 

برای انتقال پول از طریق وسترن یونیون چه کاری باید انجام داد؟

برای ارسال پول به کشور مورد نظر می‌توانید به پانی پی مراجعه نموده و پس از اعلام وجه انتقالی و همراه داشتن مدرک شناسایی را ارائه دهید. پس از دریافت اطلاعات مورد نظر توسط مجموعه پانی پی وجه شما در کوتاه‌ترین مدت ارسال خواهد شد.

برای دریافت مبلغ ارسال شده، شخص گیرنده باید دقیقا اطلاعاتی که در کارت شناسایی وی ذکر شده است را به دفاتر وسترن یونیون در کشور مقصد ارائه دهد.

کارمزد این حواله نسبت به کشورهای مبدا و مقصد تفاوت داشته و به دلیل شرایط عالی که این سازمان ارائه می‌دهد نسبت به دیگر حواله‌ها کارمزد بیشتری دارد.

حواله وسترن یونیون برای حواله وجه در کم‌تر از یک روز برای فردی که حساب بانکی در خارج از کشور ندارد یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

یکی دیگر از مزیت‌های پرطرفدار وسترن یونیون پرداخت شهریه دانشگاه‌ها است. اگر شخصی در خارج از کشور به تحصیل می‌پردازد می‌توان به وسیله وسترن یونیون در کوتاه‌ترین زمان شهریه دانشگاه را از هرجای دنیا پرداخت نمود.

پانی پی با سال‌ها تجربه و دریافت کم‌ترین کارمزد در عرصه انتقال پول از طریق وسترن یونیون فعالیت دارد. مشتریان می‌توانند برای انتقال ارزی خود به سایت پانی پی مراجعه نموده و پرداخت‌های خود را انجام دهند. در صورت بروز هر گونه مشکل تیم پشتیبانی حاذق این مجموعه به بررسی آن پرداخته و مشکل به وجود آمده را سریعا حل می‌کنند.