پرداخت فاکتور هتزنر و خرید سرور | Hetzner

هتزنر (Hetzner Online GmbH) یک شرکت وب هاستینگ و دیتاسنتر است که در گونتس هاوزن آلمان واقع شده است. این شرکت نباید با شرکت هم نام و همکار آفریقای جنوبی خود یعنیHetzner (Pty) Ltd اشتباه گرفته شود. نام تجاری دو شرکت به صورت جداگانه ثبت شده و تحت قوانین کشوری خود فعالیت می کنند و هیچ گونه سهامدار مشترکی بین دو شرکت وجود ندارد. این شرکت محبوبیت خود را مدیون پشتیبانی حرفه ای، قیمت مناسب، خدمات منعطف و فناوری پیشرفته و پایدار می باشد که کاربران زیادی را در سراسر دنیا بخود اختصاص داده است. خرید از سایت هتزنر Hetzner با وجود تحریم ها به طور مستقیم از داخل کشور میسر نیست، مجموعه پانی پی در کوتاهترین زمان، هزینه سرویس مورد نظر شما را پرداخت می کند. 

 

تاریخچه پیدایش دیتاسنتر هتزنر

شرکت Hetzner فعالیت خود را در سال 1997 در آلمان و تحت نام Hetzner Online Services آغاز کرد. بین سالهای 2000 تا 2015 شرکت هتزنر در آلمان تحت شرایط حقوقی AG (“Aktiengesellschaft”) فعالیت کرد. در سال 2015، وضعیت قانونی خود را به شرکت GmbH تغییر داد.
این شرکت به نام بنیان گذار آن یعنی مارتین هتزنر، نام گذاری شده است. هتزنر دارای سه پارک مرکز داده در نورنبرگ و فالکناشتاین در آلمان و هلسینکی در فنلاند می باشد. علاوه بر این، شرکت هتزنر در پروژه “Cinia C-Lion” سرمایه گذاری کرده است که هلسینکی و روستوک را به آلمان توسط کابل فیبر نوری زیر دریایی 1100 کیلومتر متصل می کند. این کابل ارتباطی با سرعت بالا، دیتاسنتر هتزنر در آلمان و دیتاسنتر در حال ساخت در فنلاند را به هم مرتبط می سازد.
در سال 2017،  شرکت هتزنر جشن 20 سالگی خود را با یک رویداد چند روزه در پارک مرکز داده خود در فالکن اشتاین، برگزار کرد.
دفتر مرکزی دیتاسنتر هتزنر آنلاین در شهر گونتس هاوزن آلمان واقع شده است. این شرکت شریکی در آفریقای جنوبی دارد که با نام Hetzner South Africa (Pty.) Ltd فعالیت کرده و دیتاسنتر آن در شهرهای Midrand و کیپ تاون آفریقای جنوبی قرار دارند.

 

 زیرساخت های دیتاسنتر هتزنر چگونه است ؟

پروژه های دیتاسنتر هتزنر به صورت در خانه با کمترین برون سپاری، طراحی و اجرا می شود. واحد های دیتاسنتر هتزنر با استفاده از چندین لینک افزوده شده، از جمله 300 گیگابیت بر ثانیه به DE-CIX و لینک فیبر نوری به نورنبرگ و فرانکفورت، خدمت رسانی می کنند. امکانات Colocation در هر دو پارک مرکز داده در نورنبرگ و فالکن اشتاین آلمان وجود دارد.

خدمات شرکت هتزنر چیست ؟

شرکت هتزنر، خدماتی چون میزبانی اختصاصی، میزبانی وب اشتراکی، سرورهای اختصاصی مجازی، سرورهای مدیریت شده، نام دامنه، گواهینامه SSL، فضای ذخیره سازی و ابری را ارائه می کند.
در پارک های مرکز داده واقع در نورنبرگ و فالکن اشتاین، مشتریان همچنین می توانند سخت افزار خود را در واحد بهینه سازی انرژی هتزنر و تحت خدمات colocation شرکت قرار دهند. این شرکت همچنین یک سایت حراج سرور به صورت آنلاین را برپا کرده است که در آن سرور های قدیمی تر به سبک حراج هلندی به فروش می رسند.
هتزنر آنلاین دارای مجوز ثبت نام دامنه سازگار با ICANN می باشد که توسط آن به ثبت دامنه های .com ، .net و .org و سایر پسوندها اقدام می کند. این شرکت همچنین دارای مجوز ثبت دامنه های .de و .at نیز
می باشد.

 مزایای سایت هتزنر Hetzner

سایت هتزنر یکی از بزرگترین اپراتورهای مرکز داده در آلمان است که خدمات میزبانی وب، سرور اختصاصی، سرور مجازی و نام دامنه را ارائه می‌دهد. برخی از مزایای سایت هتزنر عبارتند از:

  •  شبکه سریع و پایدار
  • امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی داده‌ ها
  • پشتیبانی فنی شبانه‌ روزی
  • استفاده از انرژی پاک و سبز
  • پنل مدیریتی کامل
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

برای  استفاده از مزایای سایت هتزنر باید ابتدا در آن ثبت‌نام کنید برای این کار باید یک ایمیل معتبر و رمز عبور برای حساب خود تعریف کنید و سپس با کلیک بر روی لینک فعال‌سازی که به ایمیل شما ارسال می‌شود، اطلاعات خود را تکمیل کنید. بعد از ثبت‌نام، شما می‌توانید به پنل هتزنر دسترسی پیدا کرده و از مزایای بینظیر آن بهره مند شوید.

 

نحوه خرید خدمات از سایت هتزنر Hetzner

خرید از سایت هتزنر یکی از راه‌ های تهیه سرور و هاست خارجی است که بسیاری از وبمسترها از آن استفاده می‌کنند. سایت هتزنر خدمات متنوعی را در زمینه وب هاستینگ، سرور اختصاصی، سرور کلود، دامنه و غیره ارائه می‌دهد. برای خرید از سایت هتزنر شما نیاز به چند مورد دارید:

1. یک حساب کاربری وریفای شده در سایت هتزنر که برای آن باید مدارک هویتی خود را آپلود کنید.

2. یک روش پرداخت ارزی مانند کارت اعتباری یا پی‌پال.

3.یک آدرس ایمیل معتبر برای دریافت اطلاعات سفارش.

پس از ثبت حساب کاربری می توانید از قسمت KonsoleH در کنترل پنل سایت خرید مورد نظر خود را انجام دهید. در انتها کافی است لینک پرداخت به علاوه اطلاعات کاربری را برای مجموعه پانی پی ارسال کنید تا پرداخت شما نهایی شود و بتوانید از خدمات مورد نظر خود استفاده کنید.

 

مجموعه پانی پی می توانند در سریع ترین زمان با استفاده از روش پرداخت با پی پال خرید های هاست و سرور شما را انجام دهند همینطور اگر شما دارای پنل کاربری و سرویس در سایت هتزنر آلمان هستید می توانید تمدید هاست و سرور خود را در این قسمت با استفاده از روش پرداخت پی پال به صورت آنلاین ثبت نمایید.