اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
ارسال حواله جات سوئیفت به صورت OUR و SHA
 اخبار    ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
ارسال حواله جات سوئیفت به صورت OUR و SHA
با سلام و احترام

در جهت کسب اطلاعات بیشتر و سوالاتی که در این زمینه پرسیده میشود ما توضیحاتی را خدمات شما بابت کارمزد حواله جات سوئیفت میدهیم تا در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد .

ارسال حواله به صورت OUR :
در این متد کارمزد حواله به صورت کامل از فرستنده دریافت میشود و مبلغ حواله به صورت نت ( خالص ) بدون هیچ گونه کسر شدن بر روی حساب گیرنده خواهد نشست , در این متد علاوه بر کارمزد بانک مبدا کارمزد بانک واسط که از گیرنده کسر میکند توسط ارسال کننده پرداخت خواهد شد و حواله شما به صورت کامل خواهد نشست لذا مشتری میبایستی در فرم ارسال حواله حتما مورد فوق را تاکید نمایید .
این نوع متد برای حواله جات شرکتی و دانشگاهی بسیار مهم میباشد زیرا حواله جات شرکت براساس پروفرما میبایستی همان مبلغ واریز گردد و این موضوع برای بسیاری از شرکت های بازرگانی مهم میباشد .
همینطور در حواله جات دانشگاهی این موضوع مهم بوده است و باید توجه زیادی داشت .

ارسال حواله به صورت SHA :
در این متد فقط کارمزد مبدا پرداخت میشود و کارمزد بانگ گیرنده کسر نمیگردد اما در این مبلغ حواله شما کمتر به حساب واریز خواهد شد و کارمزد بانک واسط کسر خواهد گردید این نوع متد پرداخت برای حساب های شخصی توصیه میشود و برای ارسال حواله به حساب شخص میتوان از این نوع متد استفاده کرد اما درخواست باز متفاوت بوده شاید برخی از مشتریان بخواهند حواله به صورت گارانتی شده به حساب واریز گردد .

با تشکر و احترام
گروه پرداخت های بین المللی پانی پی

کلیه حقوق برای شرکت پانی پی محفوظ و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز است