خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی | پرواز خارجی

ایرلاین های بین المللی یا همان شرکت‌های هواپیمایی خارجی، آن دسته از شرکت‌های هواپیمایی هستند که پروازهای خود را به کشورهای دیگر انجام می‌دهند. این شرکت‌ها معمولا دارای استانداردهای بالاتری در زمینه کیفیت خدمات، امنیت، رفاه و تنوع نسبت به شرکت‌های هواپیمایی داخلی هستند. برای خرید بلیط پرواز از ایرلاین های خارجی باید به درگاه های بین المللی  یا ویزا کارت و مستر کارت دسترسی داشته باشید که این امکان برای هموطنان عزیزمان به طور مستقیم فراهم نیست اما نگران نباشید مجموعه پانی پی با تجربه بالا در زمینه پرداخت های بین المللی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. 

 

پرسش های متداول :

 از چه سایت هایی امکان خرید بلیط پرواز وجود دارد ؟

از تمامی سایت های معتبر که برخی از شرکت های مهم در بالا معرفی شدند .

با چه روشی پرداخت انجام می شود ؟

اکثر سایت های شرکت های هواپیمایی متصل به درگاه ویزا و مستر کارت می باشد و خرید با کارت انجام می شود .

کارمزد انجام کار چقدر می باشد ؟

میزان کارمزد براساس مبلغ درخواستی 8 در صد می باشد.

معتبرترین ایرلاین های هواپیمایی کدام است ؟

از معتبرترین ایرلاین های هواپیمایی می توان به ترکیش ایرلاینز، پگاسوس، اطلس جت، قطر ایرویز، لوفت هانزا و ... اشاره کرد. 

با چه ارزهایی می توان پرداخت را انجام داد ؟

در حال حاضر کلیه ارزهای اصلی از قبیل : دلار آمریکا, یورو, پوند و لیر پرداخت با کارت انجام می شود و در صورتی که ارز درخواستی شما مربوط به سایر ارزها بوده می توانید معادل دلاری آن را در سایت xe.com براساس نرخ جهانی محاسبه کنید و درخواست خود را براساس ارز دلار آمریکا ثبت کنید توجه داشته باشید که نرخ تبدیلی کارت کمی بیشتر می باشد و پس از محاسبه دقیق در قسمت پیام سایت مبلغ دقیق تبدیل اعلام می شود .

مدت زمان انجام سفارش توسط پانی پی چقدر است ؟

اگر سفارش در ساعات اداری روز انجام شود حداکثر طی 2 ساعت کاری انجام می شود و در صورتی که سفارش خارج از ساعت کاری انجام شود در وقت اداری انجام خواهد شد .

 

مشتری محترم در صورتی که نیازمند راهنمایی و مشاوره در زمینه خرید بلیط پرواز هستید می توانید با کارشناسان فروش پانی پی در وقت اداری تماس بگیرید .