صفحه نخست    حوالات ارزی    ثبت سفارش

حواله ارزی به ترکیه | ارسال حواله لیر،دلار و یورو به ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای مهم در همسایگی ایران می باشد که بسیاری از ایرانیان این کشور را به عنوان محل تحصیل,زندگی و تجارت انتخاب میکنند به خصوص در سال های اخیر تعداد مهاجرین به ترکیه افزایش پیدا کرده است و بسیاری از صاحبان مشاغل ترکیه را برای خرید کالا به ایران انتخاب می کنند به همین دلیل مبادلات مالی در این کشور نیز در بین ایرانیان بسیار بالا میباشد و پیدا کردن یک کانال مالی معتبر جهت انتقال های بانکی بسیار حائز اهمیت میباشد لذا مجموعه پانی پی با سال ها فعالیت در حوزه های پرداخت های بین المللی مفتخر میباشد اعلام کند در جهت ارائه خدمات بانکی به صورت فوری آماده خدمت رسانی به مشتریان و هم وطنان عزیز می باشد لذا در این قسمت به معرفی خدمات خود خواهیم پرداخت .

مجموعه پانی پی با بیش از هفت سال سابقه فعالیت و دارا بودن تیمی مجرب و حرفه ای در حوزه پرداخت های بین المللی آمادگی دارد کلیه پرداخت های ارزی شما را به مقصد ترکیه در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد در حال حاضر به اغلب بانک های ترکیه خدمات انتقال حواله انجام می شود و امکان واریز با ارزهای مختلف فراهم می باشد.

 

 

پرسش های متداول :

به چه بانک هایی در ترکیه می توان پول حواله کرد ؟

در حال حاضر به اغلب بانک های ترکیه امکان انتقال حواله ارزی توسط مجموعه پانی پی امکان پذیر می باشد که در ادامه به معرفی برخی از بانک های معروف ترکیه خواهیم پرداخت.

با چه ارزهایی میتوان به ترکیه پول حواله کرد ؟

در حال حاضر امکان انتقال حواله با ارز دلار آمریکا , یورو  و لیر امکان پذیر می باشد.

به چه حساب هایی در ترکیه می توان پول حواله کرد ؟

در حال حاضر به کلیه حساب های شخصی , شرکتی و دانشگاه امکان انتقال حواله وجود دارد که در ادامه به بررسی تخصصی حساب های فوق و شرایط انتقال حواله خواهیم پرداخت.

 

 

کارمزد انتقال حواله لیر به بانک های ترکیه چقدر می باشد ؟

میزان کارمزد براساس رقم حواله تعیین می شود اما در حالت کلی برای مقادیر بالای 10.000 لیر کارمزد دریافت نمیشود و کارمزد فقط برای ارقام خرد کمتر از 10.000 هزار واحد محاسبه می شود که میزان دقیق کارمزد براساس رقم درخواستی حواله متغیر میباشد که برای محاسبه دقیق آن می توانید با منوی محاسبه گر سایت به صورت فوری کارمزد را محاسبه نمایید.

کارمزد انتقال حواله دلار و یورو به بانک های ترکیه چقدر است ؟

میزان کارمزد حواله های دلاری و یوریی براساس رقم حواله متغیر میباشد که برای محاسبه دقیق لازم می باشد رقم درخواستی حواله در منوی محاسبه گر ثبت درخواست حواله وارد شود.

مدت زمان انجام حواله ارزی به ترکیه چقدر است ؟

در اکثر مواقع حواله های درخواستی لیر کمتر از 3 ساعت کاری انجام می شود و حواله های دلاری و یوریی نیز طی 1 الی 2 روز کاری براساس بانک درخواستی متغیر می باشد.

 

 

 معرفی بانک زراعت بانک ترکیه و شرایط انتقال حواله به این بانک چیست ؟

بانک زراعت Ziraat Bank شرکت خدمات مالی و بانکداری ترک است، که در سال 1863 تأسیس شد و هم‌اکنون مالک شبکه‌ ای از 1773 شعبه بانک می‌باشد.این بانک یکی از معروف ترین بانک های ترکیه میباشد که اکثر ایرانیان نیز در این بانک حساب ارزی دارند . در صورتی که قصد انتقال حواله لیر و دلار و یورو به حساب های زراعت بانک را دارید مجموعه پانی پی در سریع ترین زمان ممکن سفارشات شما را به حساب های شخصی , شرکتی و دانشگاه انجام می دهد.

 

 

 معرفی بانک ایش بانک و شرایط انتقال حواله ارزی به این بانک چیست ؟

ایش بانک ترکیه Türkiye İş Bankası بزرگترین بانک ترکیه است، که هم‌اکنون در فهرست منتشر شده توسط فایننشیال تایمز، از 1000 بانک برتر جهان، در رتبه 102 قرار دارد، همچنین در سال 2008 در فهرست فوربز جهانی 2000 رتبه 371 از بزرگترین شرکت‌های جهان را به خود اختصاص داده است.
ترکیه ایش بانکاسی در سال 1924 با دستور مصطفی کمال آتاترک و تحت مدیریت جلال بایار راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای شبکه‌ای از 1184 شعبه بانک در ترکیه می‌باشد و شعبه‌های بین‌المللی آن در کشورهای جمهوری ترک قبرس شمالی، ایرلند، بریتانیا، آلمان، بحرین، چین، مصر، هلند، فرانسه و سوئیس مستقر می‌باشند.
شعبه مرکزی این شرکت در شهر بشیکتاش، استانبول قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس لندن و بورس استانبول معامله می‌شود.

اگر قصد انتقال حواله ارزی به حساب ایش بانک دارید مجموعه پانی پی کلیه انتقالات شما را به حساب های شخصی , شرکتی و دانشگاه در سریع ترین زمان ممکن انجام میدهد . ایش بانک نیز از بانک های مطرح و شناخته شده ترکیه میباشد که حجم مبادلات ارزی زیادی را به خود اختصاص می دهد.

 

 

 معرفی بانک آک بانک AkBank و شرایط انتقال حواله ارزی به این بانک چیست ؟

آک‌ بانک Akbank شرکت خدمات مالی و بانکداری ترکیه‌ای است، که طیف وسیعی از خدمات بانکی شامل بانکداری خرد، بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، بانکداری سرمایه‌گذاری، کارت اعتباری و وام مسکن را ارائه می‌کند.
آک‌بانک در سال 1948 توسط حاجی عمر سابانجی، در شهر آدانا تأسیس شد و در حال حاضر در فهرست 500 بانک بزرگ جهان در رتبه 94 قرار دارد. بزرگترین سهام‌داران آک‌بانک؛ خانواده سابانجی و بانک آمریکایی سیتی‌گروپ می‌باشند.
شعبه مرکزی این بانک در شهر استانبول، ترکیه قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس استانبول معامله می‌شود.

آک بانک نیز یکی از بانک های معتبر و شناخته شده ترکیه می باشد که امکان انتقال حواله ارزی به حساب های شخصی و شرکتی توسط مجموعه پانی پی وجود دارد و اگر قصد انتقال حواله لیر , دلار و یورو به این بانک را دارید میتوانید از این سرویس استفاده نمایید. 

 

 

 معرفی گارانتی بانک ترکیه و شرایط انتقال حواله ارزی به این بانک چیست ؟

گارانتی بانک Garanti Bank دومین بانک بزرگ ترکیه است، که طیف وسیعی از خدمات بانکی شامل: بانکداری خرد، بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، بانکداری سرمایه‌گذاری، مدیریت سرمایه‌گذاری، کارت‌های اعتباری و خدمات بیمه را ارائه می‌نماید.
گارانتی بانک در سال 1946 در شهر آنکارا راه‌اندازی شد و در سال 1983 توسط دوغوش هلدینگ خریداری شد. این بانک در حال حاضر مالک شبکه‌ای از 936 شعبه در ترکیه می‌باشد، همچنین 6 شعبه بین‌المللی آن نیز در کشورهای لوکزامبورگ، قبرس، مالت، آلمان، بریتانیا و چین مستقر می‌باشند.
شعبه مرکزی گرانتی بانک نیز در شهر استانبول، ترکیه قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس لندن و بورس استانبول معامله می‌شود.

گارانتی بانک نیز یکی از بانک های بزرگ ترکیه محسوب میشود که حجم مبادلات ارزی زیادی را به خود اختصاص داده است . در حال حاضر مجموعه پانی پی کلیه خدمات پرداخت به این بانک را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

 

 

انتقال حواله ارزی به حساب شخصی دارای چه شرایطی می باشد ؟

برای انتقال حواله ارزی به حساب شخصی یا حقیقی در بانک ترکیه این امکان وجود دارد تا به صورت لیر , دلار و یورو انتقال حواله انجام شود و لذا محدودیتی در پرداخت به حساب اشخاص وجود ندارد .

انتقال حواله ارزی به حساب شرکتی دارای چه شرایی می باشد ؟

اگر قصد انتقال حواله لیر به حساب شرکتی به بانک های ترکیه را دارید محدودیتی وجود ندارد و به تمامی بانک های ترکیه واریز انجام میشود اما برای پرداخت های دلار و یورویی نیاز میباشد مشخصات حساب بانک مقصد در ابتدا بررسی شود تا در صورتی که شرایط انتقال حواله میسر باشد خدمات متقاضی اطلاع رسانی شود.

 

 

 انتقال حواله ارزی به حساب دانشگاه دارای چه شرایطی می باشد ؟

اگر قصد انتقال حواله لیر به حساب دانشگاه را دارید کلیه انتقالات به تمامی بانک ها ترکیه انجام میشود اما برای پرداخت های دلار و یورو امکان واریز به شکل سوئیفت از کشور دیگر امکان پذیر است و نمیتوان از مبدا ترکیه به حساب های فوق با ارز دلار و یورو حواله را انجام داد.

برای ارسال حواله لیر به ترکیه به چه مشخصاتی از حساب مقصد نیاز است ؟

اگر قصد انتقال حواله لیر به بانک های ترکیه را دارید مهمترین اطلاعات حساب ( شماره ایبان IBAN, نام حساب , نام بانک ) است و ضروری میباشد اطلاعات فوق در فرم ثبت درخواست حواله وارد شود .

برای ارسال حواله دلار و یورو به ترکیه به چه مشخصاتی از حساب مقصد نیاز است ؟

اگر قصد انتقال حواله دلار و یورو به بانک های ترکیه را دارید مهمترین اطلاعات حساب ( شماره ایبان و نام حساب و نام بانک ) می باشد که ضروری است اطلاعات فوق در فرم ثبت درخواست حواله وارد شود.

 

 

 قیمت ارز حواله به ترکیه چه ساعتی در سایت آپدیت می شود ؟

قیمت ارز حواله ارزی به ترکیه همه روزه ساعت 12:00 ظهر در سایت بروز رسانی می شود. روزهای تعطیل رسمی با توجه به تعطیل بودن بازار قیمتی آپدیت نمی شود .

چگونه می توان در پانی پی ثبت درخواست حواله انجام داد ؟

در صورتی که عضو سایت نیستید لازم می باشد ابتدا ثبت نام کنید و سپس می توانید فراینده ثبت درخواست حواله را به صورت آنلاین انجام دهید.

 

 

مجموعه پانی پی با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای آمادگی دارد کلیه پرداخت های ارزی شما به مقصد کشور ترکیه را در سریع ترین زمان انجام دهد لذا در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر در این زمینه دارید میتوانید در ساعات اداری با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا صمیمانه شما را در این خصوص راهنمایی نمایند.