اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
خدمات ویژه جدید : افتتاح حساب پی پال فول وریفای پرسونال و بیزینس آمریکا
 اخبار    ۱۳۹۹/۹/۲۵
خدمات ویژه جدید : افتتاح حساب پی پال فول وریفای پرسونال و بیزینس آمریکا
پِی‌پل (به انگلیسی: PayPal) یا پِی‌پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. سامانهٔ پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. پی‌پل یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است.
پی‌پل در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و عرضه اولیه سهام این شرکت در سال ۲۰۰۲ اتفاق افتاد.

با توجه به تحریم پی پال در ایران بسیاری از هم وطنان برای ساخت اکانت پی پال و داشتن یه اکانت حقیقی محروم هستند به همین خاطر مجموعه پانی پی خدمات ویژه ای را جهت افتتاح حساب برای ایرانیان عزیز فراهم کرده است تا کاربران داخل ایران بتوانند با شرایط خاص از این اکانت ها استفاده کنند .

حساب پی پال در دو نوع مختلف قابل افتتاح میباشد که هر کدام بسته به نیاز شما میتواند کاربری باشد در ابتدا به معرفی حساب های پی پال میپردازیم :

1- حساب نوع شصی ( Personal ) :
اگر نیاز به یک اکانت شخصی جهت انتقال پول به صورت پی پال به پی پال و خرید از سایت های خارجی هستید این نوع پی پال برای شما بهترین گزینه میباشد , حساب های شخصی آمریکا اخیرا خدمات کریپتو کارنسی یا همان ارز دیجیتال را به اکانت های خود اضافه کرده اند و میتوانید در اکانت های نوع حقیقی از آن استفاده کنید .

2- حساب نوع تجاری ( Business ) :
این حساب همان طور که از نامش مشخص میباشد برای کارهای تجاری و شرکتی مناسب میباشد این اکانت تمامی امکانات حساب شخصی را دارد با این تفاوت که اگر دارنده سایت خارج کشور هستید و میخواهید از درگاه اینترنتی پی پال استفاده کنید حتما میبایست حساب بیزینسی داشته باشید این حساب مناسب برای تراکنش های بالا و استفاده از درگاه مناسب است .

مجموعه پانی پی هم اکنون کلیه اکانت های پی پال مشتریان را از کشور آمریکا به صورت فول وریفای شده به همراه ایپی استاتیک VPS جهت اتصال عرضه میکند .


ویژگی های افتتاح حساب پی پال آمریکا توسط پانی پی :

1- اختصاص کارت گواهی نامه آمریکایی جهت احراز هویت اکانت در زمان لیمیت شدن .
2- اختصاص کارت مستر کارت مجازی با اعتبار 5 ساله جهت وریفای اکانت .
3- اختصاص بانک اکانت مجازی جهت وریفای حساب بانک .
4- اختصاص پروف آدرس امریکا .
5- وریفای تلفن همراه .
6- اختصاص یک عدد سرور مجازی آمریکا با سیستم عامل ویندوز جهت اتصال به پی پال .
7- وریفای کد SSN .


هزینه افتتاح حساب فول وریفای شده پرسونال + مدارک + سرور مجازی یک ماهه :

120 دلار آمریکا / محاسبه براساس نرخ روز قیمت ارز ویزا .

هزینه افتتاح حساب فول وریفای شده بیزینس + مدارک + سرور مجازی یک ماهه :

150 دلار آمریکا / محاسبه براساس نرخ روز قیمت ارز ویزا .


نکات مهم :

مجموعه پانی پی هیچ گونه مسئولیتی در قبال لیمیت شدن و مسدودی اکانت ندارد و صرفا فقط کار افتتاح حساب را به صورت فول وریفای شده انجام و به مشتری تحویل میدهد .

با توجه به حساسیت پی پال در حال حاضر افتتاح حساب با مدارک پاسپورت ایرانی انجام نمیشود ضمن اینکه حساب پی پال آمریکا قابل افتتاح فقط برای شهروندان داخل آمریکا میباشد که کد SSN دارند و لذا ساخت این اکانت فقط با مدارک آمریکایی صورت میگیرد .

تغییر ایپی اکانت موجب لیمیت شدن اکانت میشود و حتما میبایستی از ایپی استاتیک با لوکیشن امریکا استفاده شود و به همین خاطر سرور مجازی توصیه میگردد .

استفاده از اکانت وی پی ان برای استفاده از پی پال توصیه نمیشود به دلیل اینکه امکان قطع وی پی ان به هنگام کار هست .

توجه داشته باشید تا 21 روز هر گونه پولی دریافت کنید به صورت هولد خواهد بود و این قانون برای کلیه مشتریان جدید پی پال میباشد و در این 21 روز پی پال میخواهد از تراکنش های موجود اطمینان حاصل کند و پس از 21 روز مبالغ در بالانس در دسترس خواهد بود .

توجه داشته باشید در ماه اول مبالغ بالا در اکانت دریافت کنید و تراکنش های خود را با مبالغ زیر 100 دلار به صورت روزانه دریافت کنید .

هر گونه عملیات مشکوک باعث لیمیت شدن اکانت میشود .

لیمیت شدن اکانت پی پال در هر زمان امری طبیعی است و با ارائه مدارک و توضیحات رفع لیمیت خواهد شد .

اگر آشنا به قوانین پی پال نیست حتما در سایت پی پال قوانین را مطالعه فرمائید .

حساب های پرسونال آمریکا آپشن کریپتو کارسنی یا ارزهای دیجیتال را پشتیبانی میکند و اگر میخواهید از خدمات ارزهای دیجیتال نیز استفاده کنید پی پال پرسونال ایجاد نمایید .


مدت زمان تحویل اکانت پرسونال و بیزینس : 3 روز کاری پس از ثبت سفارش و پرداخت نهایی میباشد .